vineri, 6 iunie 2008

vizita la capitala(part I)

si asa incepe epopeea catre capitala patriei noastre .... intr-o zi de mai impreuna cu pretenii mei de la bucuresti am hotarat ca merita sa le trag o vizita de lucru(a se intelege poze/distractie) la finalul lunii.
in ziua domnului de 30 mai ma aflam pe aeroportul international Cluj-Napoca gata sa ma imbarc in paserea roz care era in perioada de migrare spre bucuresti(dinspre italia ;) ). Dupa o intarziere de aproximativ o ora, dupa ce pilotii au hranit bine paserea cu iarba verde din imprejurimile aeroportului am decolat.


De pe spinarea paserii roz au inceput sa se vada dealurile frumos colorate de apusul soarelui ,din podisul transilvaniei.


apoi un pic mai tarziu traversam carpatii, mi-am dat seama deoarece paserea a inceput sa tremure putin de frig... Frumosi meridionalii astia de sus... poate mai incolo o sa ii vad si eu de jos in sus



Soarele a apus si eu am ajuns la aeroport(a se citi cuibul paserii din bucuresti unde paserea trebuia sa se culce ), unde am fost asteptat cu un afis pe care imi era scris numele :))
Am luat omu de mana si impreuna am purces (cu autobus, metrou, alt autobus si un autobus),spre celalalt colt al bucurestiului la Clinceni.(...va urma)

6 comentarii:

ogarafgan spunea...

am ras, de mi-au sarit izmenele!
faina paserea aia roz! :)

mircea spunea...

bai nu ai voie sa faci poze in aeroport! cum ai reusit? Misto pozele cu muntii :->

mitza spunea...

;) la cluj am facut vreo 2 in otopeni vreo 3 si chiar inainte sa intru in aeroport am facut si eu o poza cu turnul de control, unde sub scria Bucuresti Baneasa Aurel Vlaicu Airport, la care sare un nene pe mine "va mai trebuie camera aia??" m-a pus sa sterg ultima poza si gata, am scapat. Daca mai vrem poze nu-i nimic, ii trimitem pe astia de la catavencu ;), si ne spun si ce masele cariate au astia.

Octavian-Andrei Brezean spunea...

este interzis numai fotografiatul castorilor in aeroport, mai ales dupa ora 18:00..

alta faza a fost cand eram cu mitza la plecare si priveam aveoane de dupa gardul din spatele pistei (cel care delimiteaza dn1) si vine un nene sa ne zica ca nu avem voie (sa ce nu stiu ca nu aveam aparatele scoase) ca ii comunicasera colegii lui prin statie de prezenta noastra (un waki-taki de tot rasul) si ca ar putea sa ne faca probleme daca vrea maseaua dansului.

totul se incadreaza la excesele prostilor cu autoritate. interesant e sa centralizezi expresiile lor de abordare. care este.

Anonim spunea...

dar stiu ca ai surluit bine la geam sa`ti iasa pozele asa clare:))

mitza spunea...

da cine a zis ca l-am surluit :D eu l-am deschis ;) traiasca prelucrarea